2020-03-25 01:27:49 Admin

work@ – סביבת העבודה החדשה שלך

עבודה מהבית נחשבה מאז ומעולם לחלומו של כל עובד. עם זאת, רבים מגלים במהרה כי העבודה מהבית אינה מותאמת לכל אחד ואינה מספקת בהכרח את תנאי העבודה האופטימליים. לשם כך הוקם מתחם work@, המציע את הפתרון למעוניינים בסביבת עבודה נעימה, עם תנאי עבודה אידיאליים, מחוץ לבית.

החשש המקונן בליבם של אלו המעוניינים להעתיק את מקום עבודתם אל מחוץ לבית, נובע ממספר סיבות ובהן ההתעסקות הלוגיסטית במציאת משרד מתאים הכולל סביבת עבודה הולמת, קיומם של ציוד ותשתיות הכרחיים והפחד להתחייב להשכרת משרד ולהוצאות הכרוכות בכך.

ב work@ אנו מציעים מבחר משרדים מרוהטים, מהם תוכלו לנהל את פעילותכם ואת שגרת יומכם, תוך שמירה על פרטיות מלאה ונוחות מקסימלית, כאילו הייתם בביתכם. כמו כן, עומדים לרשותכם מגוון מתקנים ושירותים שנועדו לשדרג את חוויית העבודה ובהם: פינת ישיבה ואירוח, מטבח ופינות אוכל, חדר ישיבות לקיום כנסים ופגישות, רוף-טופ לקיום אירועים ומפגשי נטוורקינג ועמדת קבלה מאויישת.

כמו כן, בעידן הדיגיטל בו חלק ניכר מהפעילות מבוצע ברשת, נדרשים חיבור מהיר לאינטרנט ותקשורת איכותית. אצלנו ב work@ תיהנו מתקשורת מתקדמת וחיבורי אינטרנט אלחוטי וקווי מהירים ביותר, המאפשרים פעילות רציפה ונטולת בעיות.

במקום מבחר משרדים המאויישים על ידי קהילת עצמאיים ובעלי עסקים איכותית ומגוונת. העבודה כחלק מקהילה זו הכוללת בעלי תפקידים ממגוון הענפים במשק, תשדרג ותעשיר עבורכם את חוויית העבודה, תגביר את הפרודוקטיביות ואף תסייע בבניית קשרים עסקיים ונטוורקינג ,העשויים לתרום רבות לפיתוח העסק שלכם.

בנוסף, אנו מציעים ללקוחותינו גמישות מרבית בהשכרת המשרדים, על מנת שתרגישו בטוחים לצאת מהבית ולהתנסות בעבודה ממשרד פרטי ובסביבה ייעודית, תומכת ונעימה, ללא כל התחייבות!