2020-07-29 17:58:07 Admin

work@ – כך משלבים עבודה ונטוורקינג

work@ הינו מתחם עבודה, חדשני ומעוצב, המזמין כל בעל עסק, עצמאי או יזם ליהנות מעבודה במתחם ייעודי הכולל משרדים, חדר ישיבות ואת כלל התשתיות והשירותים הנדרשים ליצירת סביבת עבודה ותנאי עבודה אופטימליים. 

שיטת העבודה בחללים משותפים כבשה את העולם בשנים האחרונות בזכות היתרונות הרבים שמעניקה ובהם סביבת עבודה הכוללת את כל הנדרש לפעילות היומיומית, חיסכון בעלויות וחשוב לא פחות – יצירת נטוורקינג.

בעידן בו קשרים עסקיים הפכו לכלים החזקים ביותר בעולם העסקים וכל קשר מוצלח עשוי להשפיע על גורלו של העסק, חותרים כלל העסקים, בעיקר בראשית דרכם, לבניית רשת קשרים עסקית חזקה, איכותית ומפרה. קשרים אלו נבנים בין בעלי עסקים, מנהלים ונושאי תפקידים, בתחומי עיסוק זהים או שונים, כאשר שני הצדדים הינם בעלי עניין האחד בתוצרתו, בשירותיו, ביכולותיו, או בידע של השני. 

עם זאת, בניית רשת הקשרים העסקיים (נטוורקינג) מתאפשרת לרוב אך ורק במפגשים אקראיים ומקריים או ברשתות חברתיות ייעודיות ועל כן בנייתה קשה ואינה בהישג ידם של רבים. 

אצלנו ב @work שמנו למטרה להעניק ללקוחותינו את היכולת לבניית רשת הקשרים העסקית בקלות. לקוחותינו הרבים, הנהנים משירותינו ומשימוש במשרדינו ובמתקנינו, מגיעים ממגוון רחב של תחומי עיסוק ובהם יזמות, הייטק, תעשייה, שיווק, ייעוץ, פיננסים, משפט, משאבי אנוש ועוד. העבודה לצד בעלי תפקידים ממגוון הענפים במשק, מאפשרת לכל אחד ואחת מכם ליהנות ממפגשים יומיומיים עם כל אלו ומההזדמנות יקרת הערך ליצירת קשרים עסקיים (וחברתיים) עמם. 

בנוסף, אנו מקיימים אירועי נטוורקינג יזומים, שנועדו לקרב ביניכם אף יותר ולסייע לכם לבנות את קשרים אלו, לטובת קידום ופיתוח העסק ולא פחות חשוב מכך - להנאתכם.